úterý 26. září 2017

pirát, masožravka, rýma, brácha

 Máme doma nový zviřátko. Masožravku. Ani nestíhá žrát všecky mouchy, co jí kluci sbírají po parapetech.
 Prodělali jsme první rýmičky. Ale trvaly jen tři dny. Užili jsme se doma. Ta povinná předškolní docházka se mi vůbec nelíbí, i když to tam A. baví...a po o jde domů.
F. měl šíleně napuchlé víčko od bodnutí komára. Pirát. Já jsem celá taková opuchlá. 33 týden.
Ale pirát už má oko skoro úplně splasklé. A až splasknu já, těším se moc, jak si budu hovět tamhle vzadu ve starém novém křesle. Kojícím. Tolik z našich rodinných fotografií. Škoda, že jsme nevyfotili i tátu. Ten je teď pořád v nové koupelně, na které pracuje.

14 komentářů:

  1. Veď vy už predškolskú aj školskú prípravu máte za sebou:-)
    Nádherná mliečna trojskriňa, ešte krajšia ako tá dvojka!
    Máte teraz super umiestnený stôl a lavicu, trochu som tŕpla pri tom vytŕčajúcom radiátore pri stene...
    A kojace kreslo nemá chybu, držte sa!

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, někdy o prázdninách jsem zaregistrovala, že čekáte, ale nemohla jsem hned reagovat (zdechl foun na cestách). Od té doby mám při každým postu výčitky, že jsem Ti ještě nepogratulovala, a čím víc je to promlčený, tím dál to odsouvám (ignorantka!). Omlouvám se velice a obrovsky moc gratuluju! Těším se na vaše nové bábetko a na všechny Tvoje posty, i když teď nějak nestíhám reagovat na velkou část mé oblíbené blogosféry. Tvoji pohádku o Karkulce jsem si s dovolením zkopla do třídy (a dobře jsem udělala, páč mi ji zničili během dvou týdnů) - dám rodičům na Tebe odkaz. Ať se vám všem daří! Jste božani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!děkujeme! a karkulku směle kopíruj, jsem ráda, že se užije! já píšu málo a taky nestíhám. viním za to ale hlavně instagram.:)

      Vymazat
  3. Zuzko, moc Ti to sluší! :) Doufám, že se ještě stihneme potkat na večeři, než zasedneš do křesla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty jsi hodná:)připadám si jako velryba:)snad to vyjde!zatím jsme spolu celí!:)

      Vymazat
  4. Jeste mam v zive pameti ten pocit usednuti do halabalovskeho kresla s 33tt brichem.. neni to zrovna ergo tehu model, ze?:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele pro mě je nejhorší tvrdá lavice. nejradši sedím -nebo jím- v pololeže:)v neděli je to náročnější:)ale vstávat z křesla, jo, to už je teď oříšek:)nebo si obléct ponožky:).36.týdnu zdar!

      Vymazat
  5. Máte krásné doma! I přes různé peripetie, z fotek dýchá takový klid...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujeme, fotky to zkreslují, ale jsme tu moc rádi.

      Vymazat
  6. Zuzi mumíci:
    http://ladnebebe.pl/top-7-klipow-bjork-ktore-warto-pokazac-dzieciom/
    A asi už máš bábätko, všetko najlepšie vám:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jů mumínci krásní!babátko je ještě ve vodě:)jen k tomu počítači už moc nesedám.

      Vymazat
  7. Concratulations :-)fore your nice belly! I missed to see this post.I wish you a good pregnancy time *. Taija

    OdpovědětVymazat

těší mě!