středa 30. listopadu 2016

24 ryb k vytisknutí, učení, vybarvení

pozdě ale přece...časem budou i fotky pro ukázku. Teď už je moc tma.
Prostředek nutno podlepit. Ale až budu mít naskenovaný celý A3 plakát, ráda nasdílím celý v kuse.


Dvě A4 na vytisknutí doma. Tu jsou odkazy:
https://www.dropbox.com/s/ol5pr1rgbtrd55q/ryby_0001%20-%20Kopie.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/hbml8uw1ne57ddr/ryby%20-%20Kopie.jpg?dl=0
Kdyby byl znovu problém, ráda pošlu mailem, napište.
(zuzanka.ransova@seznam.cz)

Přejeme krásné čekání! 

13 komentářů:

  1. Sú skvelé!!! Tie musíme mať :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky!ale po poslední rybě jsem si říkala že už dlouho rybu ne!a taky jsem si namohla ruku:)to jsem netušila, že z kreslení jde:)

      Vymazat
  2. nádhera.
    Myslím, že to krom jiného použiju i jako balicí papír. :-) díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé vidíš to je nápad!jen nám došla barva v kopírce:)a ve městě žádná:)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. uaaa.. to ne..já smekám. můj malý (a možná i ten velký) rybář bude nadšený :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, syn je začínající rybář a taky nadšenec do ryb, Váš rybí obrázek je parádní, už dlouho jsem něco takového hledala, proto jsem se chtěla zeptat, jestli náhodou nemáte ke stažení i ve formátu A3 jako plakát v jednom kuse? Popřípadě, zda by jej šlo zaslat emailem. Děkuji! Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v kuse žel nemám, nedostali jsme se do prahy k velkému sceneru...ale možná mám v šuplíku ještě jeden vytištěný a mohla bych ho případně poslat poštou?:)

      Vymazat
    2. kdyžtak napište na mail:) zuzanka.ransova@seznam.cz

      Vymazat
    3. Dobrý den, omlouvám se, že odpovídám až nyní, děti se vystřídali v nemocech a úrazech a nakonec jsme plakát vytiskli ve dvou kusech, přesto moc děkuji za Vaši vstřícnost! Jana

      Vymazat

těší mě!