pondělí 29. srpna 2016

Jižní louka

nová knížka od Astrid Lindgrenové. Nádherné obrazy Mariny Richterové. Za časů dávných, v dobách chudoby...





















Moje čtení a možná i vyprávění dětem na poslední týden prečítaného léta o změně.

Uklidíme počítače(zdroje pohádek koukacích), vytáhneme divadlo. Taky budeme zkoušet prázdninový Ani-Muk. Indiánské léto. Chceme alespoň jednu noc spát ve stanu a hodně chodit do přírody.

Tak za týden ahoj!

6 komentářů:

  1. Paní Marina je úžasná žena. Nesmírně ji obdivuji jako umělkyni, ale především jako člověka.
    ...Užijte si zbytek léta, Zuzko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji znám-neznám ze šumavy, měla tam výstavu, ale žel jsme tam byli den po ní. vzala jsem si aspoň plakát...japonského tanečníka...ale ztratil se mi při stěhování...děkujeme!

      Vymazat
  2. Tak krásné, chodím na ní už dlouho koukat...
    Užívejte zlatého slunéčka a mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. To je nádhera - moc děkuju za tip, ukládám si.

    OdpovědětVymazat

těší mě!