čtvrtek 31. března 2016

muzeum panenek Litomyšl



já vím, co je moc, to je moc, ale když já si tak ráda prohlížím ty pidihrnéčky a miniskříně!















































jestli si někdy uděláte do Litomyšle výlet, určitě se zajděte podívat!

P.s.:prší...a nám se zalejí macešky, petržel, mrkev, řepa, ředkvičky, cibule, špenát, rukola, kopr, pažitka, kedlubny, saláty a řeřicha a hrášek...píšu abych nezapomněla, co jsme to tam vlastně sázeli a seli...

8 komentářů:

  1. jejda to je krása, tam se určitě zajedu podívat. Díky za tip. Jen tak přemýšlím, zda by si většina dnešních dětí s takovou krásou uměla hrát....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já si myslím že jsou děti chudáci že mají tak moc hraček...a že na ně mají často rodiče málo času...většinu vybaveníčka myslím dělali spolu...

      Vymazat
  2. To vrakoviště je nejlepší. :) Litomyšl je mé rodiště a já ani nevím, že tam mají takovou krásu. Díky za tip. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hned jsme si museli doma jedno postavit:)a že bylo rozbitých autíček u nás většina:)moje maminka je taky rodačka, celé dětství a mládí bydleli ve třetím patře pošty:)muzeum je kousek od klášterek...

      Vymazat
  3. To jsou poklady! Hned bych si pohrála a spoustu věcí bych si ráda odnesla! :-)
    Muzeum je to koukám milé, já jednou navštívila muzeum panenek v Troskovicích a to je jinačí kafe, tam mají panenky "jako živé", no, jako živé mrtvolky, brr.
    rozmar

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo tady to je takové domácké muzeum, možná někomu naopak může vadit, že se o stáří exponátů nemluví, ale tím, že je to vlastně sbírka nadšené sběratelky, živost opravdu nechybí!a koupit si retro pokojíček za dvě stovky s ručně vyrobeným zrcadýlkem...:)nebo mrkací panenečku v ručně háčkovaných šatečkách s čepečkem:)

      Vymazat
  4. Není to moc, já to miluju a všechny ty pokojíčky a zařízeníčko bych chtěla mít. Šrotoviště je bizár :D

    OdpovědětVymazat

těší mě!