středa 8. července 2015

p j á z d n i n y

 Brzo ráno vylézt na schody a mžourat do sluníčka
 (rok od roku je nám třeba více věcí, doufám, že jednou to půjde naopak)
 česnek sklizen, patizóny a dýně v rozkvětu, zasetý zas špenát a řeřicha
 Můj častý výhled- v leže u knížky, ve stínu, pod lískou, kopretinami, stolem.
 Plot stále nehotový, v tom horku to nešlo. Ten stan si jednou vezmeme k moři!
 Zoufalá snaha o květinovou "zahrádku" stále zoufalá. Semínkům kopretin se ze země nechce a já se nedivím!
 Zato lichořeřišnici i cibulce se daří. Ta sladkopálivá chuť !

 A v cibulce pomněnky.
 A slepice na návštěvě, trochu rozpačitá...
 První angrešt.
 Taky první!
 Úplněk a další den skvělá noc kostela s jazzem.
 Mami já chci na záchod objázky. Vyby.
 Tak máme mořskou budku.

 Kreslili jsme spolu.
 Zase to ranní slunění
 A první červená řepička (řepa by bylo silné slovo)



 A česnek. Odborník na biozahrady nám řekl:ten nevyroste. A vyrostl! No ale ta vrba asi vážně uschne...
Už se nám stýská.

16 komentářů:

  1. Ty stíny na první fotce jsou úžasné!!! A vůbec krásné barvy na fotkách.
    Nechcete maliník? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tak když se fotí v 6:)to je nejhezčí světlo:)
      A chceme! Máme tam džungli takových chudinek, zrovna jsme si říkali, jak by se nám hodily pořádné!(dětem i nám moc chutnají)

      Vymazat
  2. Tolik krásy!!
    A ta kadibudka - nejlepší:)!

    OdpovědětVymazat
  3. Zuzko, to je bezva místo! Chybí mi zahrada a stan, hned bych jela aspoň někam do kempu. Pod stanem jsou rána nejkrásnější :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky! A doufám že příští rok už stan s dětma prubnem! Po maringotce zas běhá kuna, pod ní dupe ježek...a ty netopíři! Ale nejvíc déšť!

      Vymazat
  4. Zuzi, máte to vše přepěkné. Užívejte si přítomnosti, co to jde. Utíká to vše strašně rychle a je jenom jednou...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si poslední dobou říkám pořád. Dostali jsme tatínkův starý počítač a našli fotky z vánoc, kde byl roční A. já z toho byla úplně rozložená, dojatá, zaražená. Je to neuvěřitelný a zázrak!

      Vymazat
  5. Áááách, hotová záhrada a ta řepa! Cukají mi koutky:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U řepičky jsem chvíli přemítala, jestli to není neslušný, ale je to spíš takové roztomilé, že jo?! Hotová dosti ne:)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. A já si říkala, jak málo jsem stihla fotit:) Ale ještě jsem vyštrachala fotky z lesa! Hlavně nasávat ty vůně, v tom parnu...v lese jsme natrhali lesní mátu, ách!

      Vymazat
  7. Ta řepička je jak z pohádky. Vlastně všechno, co máte kolem sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přiznám se že já jsem prostě na pohádky:)a na vytáhnutí řepičky ani nepotřebujeme dědečka babičku vnučku pejska kočku myš:)a už jsme si ji nastrouhali do salátu:)

      Vymazat

těší mě!