středa 3. června 2015

Sumci v y š í v a n í

Podle 2 kreseb sumců Antonína jsem vyšila díky Evě. Nadšení všestranné!


 "Mami co to je?" "To si přece kreslil ty, to je ploutev?" "No jo!"

 " A co je tohle mami?" "Ty to nevíš?" "Já nevim, co to je, asi nějaká bzítalka?" "Nebo kotva?" "Nebo je to chytátko..."


10 komentářů:

  1. ..a prúžky, a dielko ....zase jemné...

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu rybohlavonožci:-D a všestranně povedení!

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásný ryby.
    u mě je už recept na větrníčky! jsem děsně rychlá, až jsem se sama překvapila.
    http://calenndula.blogspot.cz/2015/03/hrasek-peas.html
    návrh na výměnu fakt jen tak lehce a nezávazně prosím brát...
    nemusí být nic a je to príma taky :)

    jo a já myslela, že ty semínka černý na fotce na dlani jsou černucha. ale mohly to být jiný taky no. tak hlavně ať to roste.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně! Karkulku za mýdlo!:) napiš mi na mail:) zuzanka.ransova@seznam.cz

      Vymazat
    2. já se ozvu, až udělám nový mýdla, jo? a až uzrajou...prosím trpělivost...ale Karkulka, jé, na tu se těším... :)

      Vymazat

těší mě!