pátek 12. června 2015

Strašíme se rádi



















Vždycky v létě...a vy? Nemáte nějaké další tipy na strašidelné čtení?:)

15 komentářů:

  1. Ježkovy voči, to bych asi nechtěla číst ani já :) Nerada se straším.
    Ta panenka s originálníma spoďárama je bezvadná !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele ty podivné děti a město, to je taková krása, že myslím i vydržíš trochu strašení:)je to krásný "román"!jo a panenka s původníma kalhotkama:)k vánocům od Toma:)

      Vymazat
  2. jo,jo! ještě tohle http://www.argo.cz/knihy/143573/rubin-v-kouri/

    OdpovědětVymazat
  3. No to je teda zaujimave, ale vlastne sa to od vas dalo cakat! ☺
    co taky edgar allan poe?
    na mna posobia strasidelne niektore scifi. na youtube je celkom slusny vyber bradburyho poviedok na pocuvanie a niektore su fakt divne.
    Velmi velmi vas pozdravujeme, vsetkych!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moniko to jsem ráda že píšeš!taky vás moc zdravíme!jak se máte?:)až pojedete kolem, musíš se stavit!
      Jo na toho jsem koukala, to bych ráda četla!a na povídky se taky podívám! Jenže my teď musíme po večerech skouknout vinetůa, tom ho skoro nezná:)indiánské léto:)
      Jo jako mladý jsme dívali na horrory, ale teď už na to postupně ztrácíme nervy(kde jen?kde?:))
      máváme drakům!:)

      Vymazat
    2. TOM NEZNA WINNETOUA??? Tak to nechapem, ako tomu doteraz mohol v krestanskych kruhoch uniknut, ze obdivujem 😁
      zhodou okolnosti nas tom dostal tri diely w.teraz cez vikend od mojich rodicov, knihy aj dvd. Uz je zacitany.
      ano ano, ako mladi sme sa divali na horrory, ako pubertaci na skolskych vyletoch na freddyho krugera a pripadali sme si strasne cool, teraz sa mi to zda trapne. ☺

      Vymazat
    3. Este nieco: take klasicke kecupove horrory mi nevadia, ja sa velmi, fakt dost bojim pri lynchovi. Twin peaks, to je nieco! Myslim, ze po lost highway som uz nechcela nic vidiet.

      Vymazat
    4. :)můj oblýbený v pubertě byl kruh, sirotčinec a pak klasika:ptáci a další od H.:)
      jo našla jsem ten muminčí pohled!tak když mi napíšeš na mail adresu:zuzanka.ransova@seznam.cz tak vám ho pošlu!:)
      ten tom je skvělej, že takhle čte!já učím číst mýho toma:)vypadá to nadějně!_:))
      twin peaks nám všichni doporučují, my sehnali první díl a moc nevíme, co s tím:)ale asi to chce nějaké další díly, že?

      Vymazat
  4. Zrovna mám v rukou ediční plán Joty a čtu, že Tim Burton připravuje na rok 2016 filmové zpracování Sirotčince. A ještě je tam knížka Asylum od Madeleine Roux. (http://www.jota.cz/beletrie/asylum/) Znáš?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to jo! Taky jsem to četla a moc se těším na zpracování! Vidím to na podivné barvy a hlavně černobílé! O Asylum jsem vlastně už někdy četla! díky za připomenutí! To musím taky sehnat:) Až muž dočte Mrkev ho vcucla pod zem:)(Meander)

      Vymazat
  5. Hm a čo tak Henry James a jeho Strašidelné příběhy? Nedávno som ich zahliadla i v Levných knihách. Na podobnej vlne sa nesú Přízraky, zázraky a spol., strašidelné příběhy 19. a 20. století. A výber poviedok anglosaských spisovateľov Stráž u mrtvého a jiné hrůzostrašné příběhy, moc pekná četba ku krbu, zrejme k dostaniu už len v antikvariátoch. Na zahodenie nie je ani Na Větrné hůrce, romantika jak ďas! Chcela som ešte poďakovať za Karkulku, ktorá bohužiaľ nebola pre mňa. Dúfam, že čoskoro sa objaví nejaká nová krasostrašidelná omalovánka! Pekné leto, Mariana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mám, tolik dalších tipů! Díky moc!

      Na větrné hůrce jsem četla zrovinka před rokem, poprvé, byla jsem unešená! Musím se k ní vrátit!:)

      Díky za pochvaly! Na kreslení je teď zoufale málo energie a prostoru(tedy hlavně času), ale doufám, že za prázdniny se něco podaří!:) Děkuju za podporu:)
      z

      Vymazat

těší mě!