neděle 19. dubna 2015

uf.

Venku, šťavnatá zahrada, zahradničení, stavění, sekání, kácení. Lék na nervy.


















A to divné ticho bez dětí! A tolik prostoru pro sdílení a konverzaci. Když slyšíme i vlastní myšlenky!







 První sobota, kdy byli oba "kloučci" u prarodičů.

15 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. to právě nikdo neví:)příště to bude asi pražené. Neprší, praží, nikdo nezalije...

      Vymazat
  2. Mám stejnej talíř, druhej jsem už rozbila.
    Nebudeš mít nazbyt odkopek té kerrie ? A máte to tam i onde hezký.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslíš ten žlutý keřovitý to?:)jasně máme toho hrozně moc!jen v so tam pojede jen tom, bude s tátou v dílně řezat prkna na zbytek plotu...ale rozhodně se domluvíme!talíře jsme dostali k maringotce jako vybavení:)

      Vymazat
    2. Jojo, takový ty žlutý klubíčka, to je kerrie japonica. Tak až to půjde, zastavím se pro výhonek na Smíchově.

      Vymazat
  3. Jé, Muníní moudra. To musí byť krásna knižka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsou to jen útržky ze všech knih o Muminech, i když normálně nemusim citátové knížky, tahle je tak milá!

      Vymazat
  4. Ten talíř- máme stejný po babičce a miluju je!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme jeden, ale je fakt kouzelnej:) Na chalupě?:)

      Vymazat
  5. Zuzííí, ten talíř! Moje babička měla takové. Dostala je od hadráře za peří. Z těch se, panečku, kdysi jedla slepičí polévka s domácími nudličkami... A já teď obcházím starinářství a blešáky a hledám, hledám... Asi kus svého dětství...

    OdpovědětVymazat
  6. tyhle kytičky mám taky na pár talířích, zakoupených v bazaru před týdnem. ráda z nich jím, to je radost fakt :)
    co černucha dělá? mně letos nevylezla snad žádná. nebo možná ji slimáci sežrali...
    miluju tenhle blog, je mi tu fajn. a obdivuju, Zuzko, Vaše talenty a hravost. já přijdu jen jednou za čas, pak holt se začtu hlouběji, abych dohnala, co mi uniklo mezitím.
    mohla bych nabídnout tykání? určitě jsem starší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně!tykat!jen nevím, jaké je tvé ctěné jméno:)těší mě! Zuzana:)
      Moc mě těší, že se ti tu líbí! o černuše zatím žádné zprávy:)jsem nadšená z tvé šité ledničky a chci recept na větrníčky!:)

      p.s.:za 12 dní mi bude 26:)

      Vymazat
  7. jupí! těší mě, Hanka.
    lednička ze starého prostěradla, ta mi udělala radost, no jo :)
    větrníčky doplním a pošlu upozornění, jasně.
    no a že jsem starší, já to věděla...

    OdpovědětVymazat

těší mě!