čtvrtek 22. ledna 2015

Na zimu nezimu








Tak. A. vyrostl z žaludové hnědé(od Aničky), Fímu sedí na kebulce akorát. Jenže já chci taky šťopku! Tak jsem rychle a nadšeně háčkovala novou. Na tu zimu nezimu tak akorát. Nebo na Jaro, jo! Taky si pohráváme s myšlenkou Tonína ostříhat. Teď na mě vykoukla košíková fotka z léta. Byl by zas o tolik starší!

If I were a fish...

6 komentářů:

  1. What a beautiful hat! Your little boy is awsome! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Čepička se povedla a sluší. Mně to připomnělo jinou čepičku. Kdysi jsem upletla mladšímu synovi takovou čepičku s anténkou na první podzimní dny a nemohla jsem se dočkat, až začne být chladno a já mu ji nasadím. Byla bílá a moc mu slušela. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžo určitě byla moc pěkná!:) A děkujeme! U nás se nemohl dočkat syn, tak jsem musela rychle:)

      Vymazat
  3. Jé, tak podobnou s anténkou také vlastníme. K tomu stříhání - máme synka 4,5 roku zatím jsme byli stříhat jen 2x a nesu to vždy dost nelibě, přesně jak píšete, přestane být malinkým a vypadá strašně dospěle a navíc já mu strašně ráda prohrabávám vlásky a i když nestříháme příliš na krátko, tak to není ono. Naštěstí teď už mu zase povyrostly, tak se maminka má, ale na jaře to zase přijde. Je docela sranda, že u nás je to obráceně než ve většině rodin - většinou se holiče bojí dítě, u nás z toho mám trauma já! Krásný víkend, plný pohody Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My ze sentimentu necháváme už od narození jeden pramínek vedle ucha:) Když je čerstvě ostříhaný, vypadá krásně židovsky:) Takže to pak pro mě není tak těžké:)to bude velká změna, až se rozhodne, že ho chce taky dolů:)Takže jako to máte vy, taky se trochu bojíme holiče my rodiče, Tonín je nadšen, ale zas to, jak je najednou zas velký kluk, mě nakonec taky dojímá a líbí:)Tak možná dneska!uf:)

      Vymazat

těší mě!