pondělí 24. listopadu 2014

P o m a l u

Malé přípravy a tisky...








4 komentáře:

  1. Jsem unešená... <3 Kluk na kole, houbový les a vše, vše, vše!
    Právě bojuji sama se sebou, zda kupovat nebo nekupovat dětem k Vánocům hračky. Rozhodnutí dozrává: nejmladšímu vyryji tiskátka, prostřednímu koupím rydla, nejstašímu zatím nevím (Přestává nám kreslit, i když je fakt dobrý. To je to hloupé období 12 let. Snad brzy opět začne...) Jinak pak jenom knížky a společenské hry, snídaňové hrnky od Dordů a něco malého z Hračkotéky.
    Já se již ta MOC těším na Vánoce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se taky děsně těším, asi je to tím, že Tonínovi už budou tři a taky se už těší!A minulé vánoce jsme trávili očekáváním příchodu Františka:)Předtím to zas byly úplně první vánoce s děťátkem doma a předtím...to jsem rodila den před vánoci:)teď připravuju adventní kalendář a těším se jak malá. Ale to já vlastně pořád. Rydla i tiskátka jsou bezva nápad, já pomalu seskupuju:)já už taky něco v hračkotéce vybrala:)je to moc příjemné v kamenné prodejně! Doporučuju osobní návštěvu:)děti si můžou zalézt do koutku...

      Vymazat
  2. Kdyby ta Hračkotéka nebyla od nás tak daleko...
    Ještě bych se chtěla zeptat na tu vaši oblíbenou písničku o Mikulášovi, o které jste (nebo "jsi", jestli si můžu dovolit "tyknout") psala někdy měsíc dozadu. Zkoušela jsem ji vyhledat na netu, ale zjevně jsem hledala špatně... Je to z knížky nebo z nějakého CD?

    OdpovědětVymazat

těší mě!