čtvrtek 18. září 2014

K o l e č k a, ž a l u d y, k n o f l í k y.

Problém: dostala jsem 1.)překrásná kolečka na šití, ale šít neumím. Přece tu nebudou jen tak chudinky.
2.) od babičky neboli prababičky jsem dostala tisíce překrásných knoflíčků, které ale jistě za život nikdy nespotřebuju!
3.) pořád chci tisknout a když chci na papír, baličáky už mě tolik neba.
4.) slíbila jsem něco do čajovny před vánoci, ale fimo už mě taky vůbec neba.
5.)můj nejmilejší nejstarší se nabídl, že když se bude smět o samotě v tichosti!zavřít do mého "ateliéru", tak mi rád puzetky přilepí. Takže na mě zbylo to zábavné. Hurá! A ještě něco, docela by mě bavilo být v nějaké balící firmě:)teda ne. Ale vymýšlet takovýhle kartičky a na každou ručně psát a tisknout mě fakt baví!
 (...jo a nové papírnictví Papírna znáte?)

 (krabička ručně skádaná od vánočního cukroví od Judy)

 (tyhle si snad nechám)
 (sem pište stížnosti...)


 Jo toto poznáte, že nejsou od babičky, ty jsou nové, ale mě přijdou moc roztomilé:)

(jo a tady se chlubím svým výpěstkem, dýni největší! to bude pyré pro Fanouška! nemáte nějaký recepis?:))
Tak ještě jednou mooc děkuju Myyně za (razítkové)nakopnutí, Bohdance za nejkrásnější papírky co máme, Mileně za tiskašskou barvu, kterou mi dala uplně náhodou v nejperfektnější čas k narozeninám a jako vždy Tomovi za šetření mých chabých nervů.

Na pořadu jsou šachové pro Dámy a malované dřevěné...to se bude tiskat! Šachového koníčka vyryji!

4 komentáře:

  1. 1. Jé, já bych sešívala, ale tohle je snad ještě lepší a určitě originálnější......
    2. Knoflíky poděděné závidím, já nemám, tak si je občas kupuju..... staré i nové. Beruškaté mám taky a taky kytičkaté - ty jsou taky pěkné.
    3. Nové papírnictví?.... neeee,..... asi potřebuju zvýšit rodičák.
    4. Jaká čajovna? To mám asi daleko.....

    OdpovědětVymazat
  2. 5. Takhle velkou dýni jsem ještě nezpracovávala..... ale kamarádka říkala, že ji povaří a mrazí. Do příkrmů asi jen rozvařit. Já mám jinak nejraději polévku a nebo pečenou v troubě na olivovém oleji, sůl, pepř, česnek tymián. Oboje milují i děti.

    OdpovědětVymazat
  3. To je ale problémů! Vyřešila jsi je náramně :), úplně nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. jé, to je krásy... nestíhám to tu číst...:-) a dýni jsem zkoušela zavařit pyré jako přesnídávky (na jabka a hrušky to funguje), ale část se nechytla a zkazila se... takže do Vánoc skladuju v chladu, pak už jen mrazím, co kapacita mrazáku dá (ani nevařím, jen kostečky rovnou do mrazáku). Nám pak polívku, omáčku na špagety, dýňové "máslo" nebo jen pečenou na plechu - buď se solí, pepřem, sekanýma vlašákama a na závěr hobliny libovolnýho sýra a nebo před upečením posypu třtinovým cukrem, skořicí, poleju máslem, případně yoghurtem ;-)...

    OdpovědětVymazat

těší mě!