čtvrtek 28. srpna 2014

Z m ě n a t a d y

(doufám, že jste se nelekli, ráda vše kolem sebe měním a Karkulka už tu byla moc dlouho, tak jsem včera namalovala bělítkem nové záhlaví a k tomu přenastavila z béžové(?) na šedou)

12 komentářů:

  1. U mě dobrý!

    Autorské. Origoš. Energie. Září.
    Prostě celá ty.

    Dávám jedenáct bodů z deseti.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Krásnovské, to mi ještě nikdy nikdo neřekl:)jsem ráda, že se páčí:)

      Vymazat
  3. Mně se to líbí hrozně moc, i když se "hrozně" nemá používat se slovy kladného významu ;-), ale my úchylní na šedou sem budem chodit ještě radši.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hrozně děkuju:) jsem ráda, že vy úchylní na šedou sem budete chodit radši:)

      Vymazat
  4. Ta šedá! Jak kdyby mi umyla obličej a teď jsem čistá :) To jsou ale divný pocity co? Máš to pěkný. L.

    OdpovědětVymazat
  5. Žlutý šmodrchánek mě rozrušuje a nutí šilhat, ale šedá mě pak uklidní, takže vlastně dobrý :-)
    P.S. nejbližší dyzajn market je 13-14. září, taky se mi zdají být nějak často.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ale je jen nahoře, tak snad kvlůli mě nezačneš šilhat!díky za tip, možná utečeme do lesa.ale třeba i ne!

      Vymazat
  6. Mně se líbí moooc a šmodrchanec jakbysmet!

    OdpovědětVymazat

těší mě!