pondělí 7. července 2014

K d y ž J e H o r k o...

...tak nám vypustí vodu z koupaliště. Tak si přineseme kanystr s vodou ze studánky (dáme do vaničky, chvíli na slunko) a máme moře.


 ...a nebo jdeme do lesa, tam je líp!(a u lesa rybníček s pijavicemi, čolky a vážkou)


 ...no ale teď jsme ve městě...a tak když je horko, že nemůžeme ven, jsme pořád doma. Když jsem dlouho zavřená, potřebuju měnit, alespoň minimálně. Rozečtené, pořád.

A pak? Začne pršet!
(původně jsem chtěla ukázat jak blbnu, když je vedro...ale kresba se mi na fotce ztratila v propadlišti nevím čeho a vyfotit nejde, je rozstříhaná a ztracená...ale třeba někdy vyplave:))

3 komentáře:

  1. Parádní koupačka aj ve vaničce;o). A čolky či vážky nebo rybky, ty jsme jako děti ve vodě vůbec neřešily. Kde jsou ty léta, kdy nejlepší pokoupáníčko bylo v zatopeném lomu. Dneska si bez vyšokovaného chlórem prohnaného bazénku nedovedeme vodní osvěžení ani představit;-D. Tož přírodní čvachtandě 3xZDAR!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna dneska jsme s holčičkami daly koupačku ve vodní nádrži, jenž slouží k umělému zasněžování sjezdovek v zimě. Pulci mi tam dělali manikůru. A jaké to bylo osvěženíčko v tom hicu;o)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé to jste se měly:)u nás už jsou pulci fuč...teda žabičky:)ale těch pijavic co jsem viděla se trochu bojim:)a to jsem nikdy žádnou neměla!:)

      Vymazat

těší mě!