úterý 1. července 2014

o k n a

 ...jsme dostali nová k vánocům...slouží úžasně...světlo i výhledy!
 ...před...
 PO!




...teď ještě záclonku do dětského "pokojíku" ušít, aby se nevstávalo tak brzy...

8 komentářů:

  1. To je tak milý sledovat, jak si to tam zabydlujete a užíváte!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)to mě těší, že bavíme i někoho dalšího!!!ale jde to pomaloučku:)

      Vymazat
  2. Vy to tam máte ale hezký!! A jak dopadl stan? Razítkovala jsi? Vypadal by určitě hezky, ale asi by to byla fuška, zažehlit ho celý z druhé strany:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele nakonec jsem usoudila, že bez zásahů je hezčí:)zvláštní, když se někdy otázky napíšou, hned je lehčí odpovědět:)(ale zamýšlela jsem tisknout akrylovými barvami, měla jsem s nimi na stanech(dětské tee pee a razítka) celkem dobrou zkušenost:)

      Vymazat
  3. Pořád se vracím a nemůžu se vynadívat: krásné fotky, roztomilé detaily, dýchá na mne útulno..... já snad půjdu uklízet nebo co.... :-) Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)zrovna v maringotce musíme uklízet pořád, jinak by v ní nebylo k hnutí!:)

      Vymazat
  4. Tvoje obrázky,to je pokaždé taková pohoda .Máte to krásný,taky se nemůžu vynadívat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)děkuju vám! ještě tak mít pohodu i v hlavách...

      Vymazat

těší mě!