pátek 2. května 2014

z a r ů s t á m e

...pampeliškami, travou, pavučinou, ředkvičkami, saláty...polštáři, knížkami, záclonkami, nebo výšivkou...
úplně první náš salát, výborný!

ptáček vyšitý do kousku starého štípavého svetru

loď už pluje v moři trávy

vždy je vymeteme, úplně zbytečně:)

zatím hořela jen jednou

úplně první ředkvičky!Miluju růžovou!

Poutní místo vyšité


a já se pavouků bojím!

(neháčkovala jsem, jen našila)

Recyklované polštáře(oblíbené triko a utěrka)


aby bylo kam co dát

Co s tak velmi vysokou trávou děláte? Všude plno klíšťat, ale i včel! Kousky ušlapat na deku pro vyšívací koutečky?
pořídíme...křovinořez!

7 komentářů:

  1. Krásně vám to všechno roste.A moc hezky tvoříš.
    Taky bych radši měla na zahradě louku,ale právě kvůli klíšťatům sekáme,pro klid(relativní)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to pěstitelství fakt úžasně nabíjí!po měsíci v Praze...DĚKUJU:)ano.františek ve svých 2 měsících už jedno klíště!hrůza!křovinořez je na cestě.a obří klubko kabelů...ale i kus louky necháme,jinak bychom jen a jen sekali!:)

      Vymazat
  2. Recyklované polštáře :) Utěrkové látky mě taky vždycky lákají, zvlášť ty staré, protkávané. A záclona a pavučina v okně, pěkné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen jsem takový nestrojový tip,že musím šít i polštář celý v ruce:)ale uklidňuje to:)díky!to ty pavučiny jsou krásný...

      Vymazat
  3. Tie recy vankúšiky♥, proste moja slabosť:)

    OdpovědětVymazat
  4. Výšivky jsou kouzelné. A všechno! Je prima, že si to tak užíváte...

    OdpovědětVymazat

těší mě!