pátek 16. května 2014

W a s h i (moje1.)

 Na skříni v pokojíku nalepené Animals(než se zase páska sloupne a použijí se k učení slovíček).

 Washi pásku, neboli MT pásku neboli S-lepičku, prostě japonskou "izolepu" z rýžového papíru máme z papelote.
 I k nám se dostala pohádka nejmenovaná, všude reklamě zprofanovaná o autech a letadlech, místo, abychom se svezli na vlně nakupování zahraničních superhraček, doladili jsme ty svoje české "chudáčky nebarevné", výsledek nadočekávání úžasný, malý si vydrží hrát s "práškem" celé hodiny(a já musím hrát náklaďák co hecuje, že bude lítat nejrychlejc na světě, že i obyčejný práškovač s vita-močkou to může dotáhnout na závodníka)...:)doporučuju!(CYKLOTRIKO)
 A nakonec konečně probraní se lékama a utřídění do staro-nových šuplíčků. Původně sloužily na výtvarné potřeby, pak se už nevešly. V budoucnu se třeba pilule přemístí a pásky se jen přelepí.
Botasky od ROE. Třídím fakt ráda. Jen kdyby toho nebylo všude tolik!

S nápadama sem s nima!(slepenýma i jinýma:))

6 komentářů:

  1. Washi super, u nás má taky své využití. A ta lékárnička mě naprosto nadchla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se k vám podívám:)jo lékárnička je fain, hlavně konečně vím, kam sáhnout:)

      Vymazat
  2. Téda, ty sis s těma páskama vyhrála! Moc hezký:) Taky se mi líbí jou jou pexeso ,,na výstavce", jako obyčejného pexesa mi ho přijde škoda.. A formička jako mistička na křídy, to je zase supr nápad:)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělý nápad na lékárnu, asi se budu trochu opičit - naše léky už celkem dlouho volají po nějakém pořádku. a vůbec samé washi pěkné nápady :-).

    OdpovědětVymazat

těší mě!